Terima Kasih Apesal

Salam semua..setelah 4 hari Mr.Hac meletakkan widget apesal, Mr.Hac berasa lega akhirnya kerana trafik dah 'melimpah' masuk dalam blog ni..Hac tunjuk bukan tujuan nak berlagak, tidak! tapi nak semua blogger yang masuk ke sini tahu, bahawa apesal.com memang banyak membantu dalam menaikkan trafik disamping menghubungkan blogger-blogger seluruh Malaysia..

Ye la..blogger Malaysia ada dalam 1 juta lebih..dalam 1 juta lebih tu nak kenal dengan 1000 blogger pun susah..jadi sedikit sebanyak dapat la jugak apesal ni membantu kita untuk kenal-kenal dengan blogger/blog yang lain..jom kita tengok sedikit sebanyak apa yang apesal dah bantu Mr.Hac ya!



Selepas hari pertama memasang widget apesal

Masa ni tak cukup teruja lagi..sebab kalau anda perasan, hari-hari sebelumnya pun trafik yang datang ke blog ni dah berjaya mencecah 600++ UV..



Hari kedua

Haaa..masa ni teruja la jugak..ye lah..tak pernah dapat pun trafik macam ni..genre kecik la katakan!




Hari ketiga

Trafik menurun sedikit tetapi masih memuaskan..


Trafik 1 jam

Dalam sejam boleh la masuk 100 UV..nak cerita pun segan..




Hari ke empat

Alhamdulillah..hasrat Mr.Hac nak jana trafik ke blog ni ke arah 1000++ UV tercapai..terima kasih apesal!




Powered by Blogger.