Top 5 Perisian VPN Percuma

Jika sebelum ini Mr.Hac menulis senarai 10 VPN percuma, entry ini ialah entry kemaskini dari senarai tersebut..ye lah..dah ada yang kata senarai tu dah lapuk, outdated..Mr.Hac ok je..bak kata Syamsul Yusof, seluar jeans dah lama duk ada tapi sampai sekarang orang pakai..eh..ape aku melalut ni..ok..jom terjah senarai VPN percuma!





Senarai Perisian dan SERVIS VPN Percuma:


1. ProXPN

2. SecurityKiss

3. Hotspot Shield

4. ExpatShield

5. Loki VPN


Ok..cukuplah 5 dahulu..sebenarnya terdapat banyak lagi servis/perisian VPN sama ada percuma mahupun berbayar..tetapi bagi Mr.Hac ada banyak-banyak kalau dapat tahu 5 yang terbaik, itu dah cukup kan? kalau ditanya pada Mr.Hac mana satu yang jadi favorite, dah tentu ProXPN..percuma, cuma kepantasan itu terletak pada pandangan anda sendiri..bagi Mr.Hac, cukup dah la tu..SecurityKiss dan ExpatShield juga tidak ketinggalan..apa pula pilihan anda?

Sila cuba terlebih dahulu dan berikan pendapat anda..jika semua servis VPN di atas tidak memenuhi kriteria yang anda harapkan, sila maklumkan melalui komen..Hac pasti akan mencari sumber yang lebih baik..


Jom tengok video tentang ProXPN di bawah dan anda nilaikan:



Powered by Blogger.