RealVPN - OpenVPN Percuma Yang Laju

Mr.Hac menerima cadangan dari seorang pembaca yang bernama WancuiX (Err..Bro WancuiX dari Jieazz ke??) untuk mencuba dan membuat ulasan mengenai servis VPN yang bernama RealVPN dan Mr.Hac menerima dengan baik cadangan tersebut.


Buat masa ini RealVPN memberikan akaun percuma versi beta dan setakat ini, sudah ada 12000++ pengguna dari 15000 had yang diberikan. Mr.Hac tidak pasti apakah ia akan kekal percuma atau pada versi akhir nanti ia akan mengenakan bayaran. Namun apa yang pasti, buat masa ini ia masih lagi percuma dan servis VPN yang diberikan adalah PPTP dan OpenVPN.

Pendaftarannya amat ringkas dan mudah. Anda hanya perlu memasukkan nama pengguna (Username) pilihan anda, e-mel serta masukkan captcha. Kemudian, kata laluan akan dihantarkan kepada e-mel anda. Fail konfigurasi OpenVPN sudah siap tersedia untuk dimuat turun pada laman webnya. Untuk pengguna Windows, anda boleh mengikut tutorial menggunakan OpenVPN dalam entri -> Hostizzle. Untuk pengguna Ubuntu, tutorial akan menyusul nanti! OK. Jangan buang masa. Sila klik pada pautan di bawah untuk mencuba RealVPN sekarang!

Klik -> RealVPN
Powered by Blogger.