Hide My IP : Unlimited Trial


Salam...

Jauh perjalanan banyaklah pertemuan. Dari pertemuan lahirlah kecintaan. Beberapa minggu yang sudah kita telah temui sebuah perisian yang rasanya layak untuk di kongsikan disini. Definisi layak disini adalah satu perkara yang telah BERJAYA melalui ujicuba dan cemerlang untuk digunapakai. Paling penting sekali ianya di yakini TIDAK mendatangkan kemudaratan pada komputer dan juga diri anda.

Melihat pada tajuk entri di atas anda sebenarnya sudah faham maksud entri pada kali ini. Hide My IP adalah sebuah perisian yang digunakan untuk menghilang atau menyamar IP asal anda. Pada yang baru sampai di sini, rajin-rajinlah menyelak entri lama dalam blog ini. Sudah terlalu banyak cerita, diskuisi dan komen berkaitan dengan IP. Kerana itu adalah satu di antara ilmu yang paling di gemari oleh Tuan Admin. Rasanya sudah cukup dengan kupasan yang beliau buat.


Anggap saja perisian yang akan saya ketengahkan ini sebagai satu alternatif untuk menyenangkan anda membuat pilihan. Yang menariknya tentang perisian ini adalah kerana ia boleh dimanupulasikan. Hide My IP adalah perisian berbayar dengan tempoh percubaan selama 14 hari. Semestinya kebanyakkan kita memang lokek untuk membayar termasuk diri saya. Tanpa membayarpun kita masih lagi boleh menggunakannya secara percubaan. Hahha! Bukan sekadar 14 hari bahkan untuk berhari-hari mendatang. Namapun Unlimited Trial.. asalkan bernama Trial itulah subjek yang paling kita suka.

Apabila hampir tamat tempoh percubaan.. anda cuma perlu lakukan beberapa perkara secara manual untuk terus kekal sebagai pengguna. Tutorialnya saya sertakan bersama link. Jangan risau, kerjanya mudah dan ringkas. Dan jangan risau dengan kemaskininya kerana anda boleh melakukannya tanpa masalah. Dan juga jangan risau pasal virus. Cerita ini tiada kena mengena dengan virus yang masih hidup mahupun yang telah meninggal dunia.

Sistem: Semua OS Windows x32 x64

Klik -> Hide My IP ©pr67am™ 201110

Kata laluan: pr67am
Powered by Blogger.