Tonton Youtube Tanpa Gangguan Dengan Chromium

Assalamualaikum.. Terima Kasih Mr.Hac kerana memberikan peluang kepada saya untuk menulis disini... chewah mukadimahnye..Harap maaf sekiranya kalau ade salah dan silap.. baru nak mencuba ni.. 1st entri la katekan..hehehe hemohemo

aku adalah pengguna tegar dragon comodo (web browser berasaskan chromium)
review web browser comodo dragon

dan suka sangat menonton apa-apa clip atau video yg cambest² dekat youtube atau mana² je.. (tapi selalunya youtube la).. kadang² tu kita mesti rasa kusut dengan segala jenis macam benda yang bersarang dekat tepi,atas,bawah, video tu kan.. kat sini aku ada satu cara nak bagi hilang segala benda tu..

usha skit

Amacam? Kalau tutup lampu rase macam dalam panggung wayang tak? Cara nak pakai senang je.. Selepas install just tekan dekat gambar lampu dekat atas belah kanan tu.. yang ni untuk Chrome je.. untuk firefox dan Safari Mr.Hac boleh tolong jawabkan.. kekeke kerokero

Cakap pun tak guna.. jom download : Light Off

Powered by Blogger.