Malu La Sikit Dengan Perempuan Ni!

Salam. Lama kita tak bersua. Tapi bila bersua Mr.Hac mencuka. Hahaha. Damn. Mr.Hac sebenarnya agak terkesan dan terkedu dengan sikap sesetengah dari kita yang MALAS, dan tak mahu berganjak dari takuk lama. Ya. Bukan salah anda kerana anda buka mata saja, sudah sedia disaji hidang dengan sistem operasi yang namanya Windows. Tak tahulah bagi anda, tapi Mr.Hac mula mengenali Windows sejak dari versi 98 kemudian segera beralih ke XP. Tapi kedua-duanya sama, hanya digunakan untuk games! Ya lorrr. Umur masih muda la katakan masa tu! Sori. Takde intro hari ni. Ini entri terjah namanya..

Ok..Tapi bila dah mula kerja, sedikit demi sedikit Mr.Hac mengorak langkah untuk mencuba sesuatu yang baru. Tak rugi mencuba kalau benda tu beri faedah. Percuma pula. Siapa nak bagi kan?
Pada mereka yang masih di takuk-takuk LAMA tu, pada mereka yang masih mahu menyambung legasi kelanunan yang tidak berkesudahan, maka silakan. Tapi tolong malu sikit dengan perempuan dalam video di bawah ni. Dia sendiri dah lama menggunakan UBUNTU (Linux) dan tengok sikit pada kesan visual (efek) yang telah beliau lakukan pada desktop beliau. Ish. Segan nak cakap. Anak melayu tolong bangun dari kemalasan anda sekarang!


Powered by Blogger.