Korang Ni Beruk Ya??

Katakan apa saja. Katakan aku manusia tiada bahasa, kurang ajar, suka memaki. Tapi kalau masuk ini sudah terlalu banyak penyalin-penyalin penyamun yang mula menunjukkan kebiadapan mereka. Bayangkan, sudah 70 entri di pos, hampir 90% entri disalin dari sini!!

Kepada pemilik blog Anonymouseridanus, anda sedar tak yang anda tidak layak untuk menulis blog?? Nama blog saja dah menyusahkan pembaca untuk mengingatinya!

Quote dari komen bro pr67am, penulis jemputan MHAH:

Watermark bkn buat suka2, brtambah gak beban krja. Tu lah dinamakn watermark panas hati. Lihat entri awal pr67am™, hnya ada nama pr67am™ je. Semstinya mesti ada nama saya krn hnya itu je kredit atas usaha saya krn saya cuma penulis jmputan disini.
Pd awal nk letak nma saya & website je...tpi dh namanya pun serupa myhackers. Pastu nama saya & M'sia...dh dlm negarapun byk gak plagiat. Lastly..nama saya, web & negara. Ini bkn jaminan cuma buat si plagiat buat krja sikit. Sekurg2 nya 2 entri serupa tak di publish serentak.
Bygkan entri Wondershare yg saya publish 3pg dlm masa krg seminit je sdh siap post dlm webnya. Google pun blh keliru sapa tiru sapa...pastu dlm ruangan komen prtama lgi siap maki f**k kat kita dgn nama myhackers. Kalau dh mencuri buat diam2 dahlah..
Ilmu itu milik Allah tak kisah utk kongsi. Tapi sbg hamba Allah kita diajar bertertib..masuk rmah bg slm, nk pulangpun bg pesan. Mana blh masuk je lalu mengejek, maki, mencuri. Pdhal entri kita buat tk kacau sapa2 pun. Islam tdk mengajar kita dok diam sbb tulah sejarah Islam pd zaman Rasulullah diajar mengangkat pedang kalau sudah dicabar.

Maaflah..kalau ada kalangan kalian rasa rimas dgn watermark tu. Saya buatpun lagilah rimas..bila dah reda sikit nanti ok lah tu _ peace! ;-)
Block IPDelete Report

Jelas bukan. Ada sebab yang konkrit kenapa kami marah dan kecewa dengan penyalin penyamun ini. Sebab yang lebih penting, bagi Mr.Hac sendiri, ialah jari Mr.Hac tidak sempurna seperti kalian penyamun sial semua!! Tetapi Mr.Hac masih tegar menulis untuk kamu!! Aku yang tidak sempurna tubuh badan ini boleh MENAIP dengan baik, kenapa tidak kamu malaun?? Carilah originality, carilah ilmu atas usaha sendiri, bukan mencuri! Letak kredit di bawah entri pun susah ke binawe wei??

Atas sebab ini juga aku hampir-hampir jemu untuk menulis. Nak belajar hacking?? Puiiii.. Hacking konon. Yang basic kau orang tak lepas, nak hacking jadahnya?? Yang basic pun merungut, menangis nak faham, kau orang ada cita-cita nak menggodam Pentagon? Hak Ptuihhh!! Kau orang penyamun ni mati lagi baik! Fedup aku!

Tu belum kira penyamun dari negara jiran. Konon mengaku saudara, mengaku serumpun. Entah apa puncanya nak bermusuh dengan aku. Kau memang sial. Menyusahkan orang yang tidak sempurna seperti aku ini. Menulis entri baru lagi? Tengoklah kiranya aku sudah hilang kemarahan dan hilang kebosanan mengadap sikap-sikap manusia aneh seperti kalian.
Powered by Blogger.