Hacker University : Social Network Community For Hackers

Seringkali kita diwar-warkan dengan kehebatan Facebook, seringkali juga kita digembar-gemburkan dengan berita akaun Facebook artis atau selebriti digodam. Ah.. Facebook dan penggodam ibarat irama dan lagu, tiada dapat jua ia dipisahkan.

Jika Facebook merupakan laman jaringan sosial yang paling sesuai untuk sekalian rakyat marhaen, maka sesuailah pula Hacker University ditabalkan sebagai laman sosial untuk para penggodam.

Ini kerana di dalamnya selain bersosial, terdapat juga ruangan untuk berforum dan di situ anda boleh membuka thread seperti forum lainnya. Meskipun ia belum cukup tersusun (pada pandangan Mr.Hac), namun sedikit sebanyak siapa yang terbiasa dengan Facebook mungkin dapat menyesuaikan diri dengan laman ini.




Jangan tunggu lebih lama lagi. Mendaftarlah di Hacker University dan cuba-cubalah bertanya sebarang kemusykilan di sana. Mr.Hac tidak berani menjamin ianya sebagus Silent Hackers Malaysia (yang telah ditutup buat sementara waktu), tetapi sekurang-kurangnya anda ada tempat rujukan kedua selepas MHAH.

Anda tidak perlu mengesahkan alamat e-mel, sebaliknya selepas selesai pendaftaran, anda boleh terus menggunakannya. Terbaikkk..

All the lawyers are defenseless,

All the doctors are disease,

And the preachers all are sinners,

And the police just take the grease,

All you judges you are guilty,

All the bosses I will fire,

All you bankers will have losses,

POLITICIANS ALL ARE LIARS!
Powered by Blogger.