Microsoft Office 2010 Activator

Salam.

Masih lagi berkisar produk Microsoft. Hari-hari yang semalam kita bercerita tentang Windows 7 dan IDM. Hari ini kita bercerita pula tentang Microsoft Office 2010.

Setakat yang Mr.Hac pernah gunakan, tidak dapat tidak Mr.Hac akui, produk Microsoft yang ini adalah antara perisian pejabat termoden. Lengkap dan mempunyai antaramuka pengguna grafik yang canggih, menjadikan ia pakej untuk Microsoft mendongak ke langit.

Setakat tahun 2012 ini, Office 2010 masih tidak berganjak dari versinya. Bermakna jika anda mempunyai Microsoft Office 2010 pada PC anda, anda telah menggunakan versi paling baru dan paling moden.

Cukuplah intro, mari bercerita tentang tool untuk kita crack perisian Microsoft ini.
Namanya Office 2010 Toolkit - EZ Activator.


Mudah digunakan. Setelah anda siap memasang Office 2010, apa yang perlu anda lakukan ialah lancarkan tool ini, dan klik pada butang EZ-Activator. Sejurus selepas itu perisian Office 2010 anda sudah pun diaktifkan. Jika anda menggunakan Windows Vista atau Windows 7, jangan lupa menjalankannya sebagai Administrator (Run as administrator).

Muat turun: Office 2010 Toolkit

Bagaimana? Ok? Anda tidak perlu lagi mencari nombor siri (Serial number) atau perisian versi crack lagi. Anda cuma perlu muat turun perisian asli dan gunakanlah tool ini. Selamat mencuba dan bersuka ria semua. Kurangkan drama, tingkatkan kemahiran anda. Err..
Powered by Blogger.