VDT Lancar Perkhidmatan Internet Berkelajuan Tinggi


Dah-dah, Korang jangan gaduh pasal artikel Saja La Nak Tunjuk..(4)
Berapa kelajuan Internet korang 1Mb/s?? 2Mb/s?? 4Mb/s?? atau 20Mb/s??
kate je 20Mb/s tapi x penah sampai pom kelajuan seperti yang dijanjikan
jadi btol la artikel yang dikeluarkn oleh yahoo
Malaysia Among the Worst for Internet Connection Speed
tentu korang jeles tgk internet di luar negara berkelajuan tinggi sehingga mencapai 1Gb/s,2Gb/s kn?? knn??? knn??


Kini Vasseti Datatech Bhd akan memperkenalkan perkhidmatan internet berkelajuan tinggi di Malaysia pada 1 Jun berikutan penandatanganan perjanjian perkhidmatan dengan GL Broadband (GLBB), iaitu satu penyedia perkhidmatan internet pelbagai bahasa di Jepun.

Kelajuan yang ditawarkan ialah 1000Mb/s
WoWWW!!!!
laju giler tuh dewrrr!!!


kalau inginkn maklumat lebih lanjut sila ke laman rasminya Vasseti Datatech
tak byk kawasan untuk permulaan nih, tpi korang boleh check kat sini aku difahamkan untuk permulaan, VDT support utk 168 kawasan
manalah tau kot2 kawasan korang bleh guna :)
tetapi dijang penghujung tahun 2012,perkhidmatan ini boleh digunakan di seluruh negara Malaysia
horayy!!!


Kawasan Yang Menyokong Perkhidmatan ini. Subang Jaya: Saujana Residency Casatiara Apartment Subang Avenue Empire Gallery Laffite Apartment Rhythm Apartment E-tiara Apartments First Subang Building Park Home Apartments Taman Puteri, Cheras: Venice Hill Tower Taman Seputeh: Mutiara Seputeh Tropicana, Petaling Jaya: Tropicana Merchant Square Kelana Jaya: Kompleks Kelana Centre Point Kelana Square Kelana Brem Towers Glomac Business Centre Kelana Business Centre Plaza Kelana Jaya Bangunan CGC Bangunan Glomac Kelana Mall Dataran Prima Business Centre Kelana Mahkota Condominium Kelana D’Putra Condominium Kelana Putri Shang Villa Kelana Park View Tower Zenith Corporate Park Plaza Mont Kiara Sterling PJ Condominium Kelana Condominium
Powered by Blogger.