Siri The Flash Musim Ke 2 Kini Ada Di iflix!

Kepada semua kipas-susah-mati The Flash yang ingin menonton semula siri drama tv ini musim ke 2 yang baru sahaja tamat minggu lepas, maka anda kini boleh berbuat demikian melalui iflix.

Kenapa iflix? Sebab murah. Mana ada orang nak bayar mahal-mahal lagi untuk langganan televisyen. Ini pun abam Hac rasa kalau boleh murah lagi, mesti kau orang mintak mereka letakkan harga langganan sebanyak RM2-5 sebulan kan, kan?

Jadi untuk anda yang belum boleh move on lagi tu, eloklah langgan iflix sekarang. Gotham musim ke 2 pun ada dah. Siri yang abam tak nampak lagi adalah Daredevil musim ke 2. Entah kenapa masih belum masuk lagi. Eksklusif untuk Netflix sahaja barangkali.

Whooossshhhhh!

Dah siap sarikata.

Bunyi helikopter pun bergema..

Ok lah, abam nak pergi sambung tonton ni. Kamu-kamu dan kamu yang masih belum mendaftar akaun iflix tu, cepat-cepat lah berbuat demikian ya. Boleh menonton juga filem-filem lama dari pelbagai genre seperti komedi, thriller dan seram.


Powered by Blogger.