Cipta Gambar Profesional Dengan Aplikasi Berkepintaran Tiruan Ini


Berapa ramai antara kita yang setiap hari mengambil gambar hanya menggunakan telefon sahaja? Tentu jumlahnya sangat ramai bukan. Namun hasil gambar dari telefon pintar sudah pasti tidak sehebat gambar yang diambil menggunakan kamera DSLR, walaupun dari segi komposisi dan lain-lain ciri sudah cukup 'pro'.

Atas sebab itu terciptanya sebuah aplikasi yang dinamakan sebagai 'Photolemur', sebuah aplikasi yang mempunyai kepintaran tiruan/buatan, khusus dicipta sebagai pembantu dalam dunia fotografi. Tanpa memerlukan kepada kemahiran penyunting yang tinggi, dan masa yang diluangkan dengan banyak, Photolemur mampu menukar gambar anda yang 'biasa-biasa', kepada luar biasa.

Sebelum dan Selepas

Aplikasi ini menggunakan algoritma dengan kepintaran tiruan untuk mencipta sebuah gambar yang profesional, atau sekurang-kurangnya ia 'nampak' seperti pro. Matlamat aplikasi ini ialah ia ingin menampilkan lebih kecantikan pada gambar tanpa perlu menyuntingnya secara manual. Kesemua penambahbaikan pada gambar akan dilakukan secara automatik, sepenuhnya.

Buat masa ini anda hanya dapat mendaftar sebagai pengguna beta sahaja, dan anda perlu menunggu giliran yang ada untuk mendapatkannya. Sementara itu, tonton video berikut untuk peroleh lebih kefahaman mengenai apa sebenarnya Photolemur ini.


Untuk mendaftar sebagai pengguna beta, anda boleh gunakan pautan yang ada di bawah ini.

Daftar Photolemur
Powered by Blogger.