Maaf sila aktifkan javascript.

Digi Hadir Dengan Pelan Pascabayar Terbaru, Postpaid 110 'Unlimited 4G Weekend Internet'

Sudah genap setengah tahun saya menggunakan pelan SmartPlan 75 yang sudah lama R.I.P (tiada lagi dalam pelan untuk dilanggani). Setakat ini saya amat berpuas hati dengan pelbagai perkara yang 'dipercumakan' dalam pelan tersebut seperti iflix (akaun percuma), Spotify (data strim percuma), panggilan 'percuma tanpa had' dan juga data tanpa had untuk WhatsApp.

Terbaru, Digi melancarkan pelan pascabayar yang memperbaharui pelan-pelan lama (rasanya takde la lama sangat pun, baru-baru ni je released kan). Dengan pelan terbaru ini, kesemua pelan menunjukkan penambahan kepada jumlah bandwidth yang dibenarkan sedia ada iaitu Postpaid 50 sebanyak 10GB, Postpaid 80 kepada 20GB, dan Postpaid 110 kepada 25GB.

Apa yang menarik, pelan Postpaid 110 hadir dengan 'unlimited 4G weekend internet', iaitu penambahbaikan dari pelan sebelumnya.

Pelan Asal

Menurut nota dari laman web Digi, tiada disebutkan apa-apa had kepada kuota.


Namun, daripada paparan skrin yang saya dapat dari seorang kawan, aplikasi MyDigi menunjukkan pula kuota sebanyak 100GB untuk '4G weekend internet' tersebut.


Apapun, saya akan kemaskini status kuota ini setelah mendapatkan kepastian dari pihak Digi. Setakat yang dilihat begitulah, 100GB untuk 'UNLIMITED 4G'. Keliru betul dibuatnya.
Powered by Blogger.