KickassTorrents Akhirnya Kembali: Kelahiran Semula Yang Amat Dinantikan


Sepertimana yang kita sedia maklum, Kickass Torrents dah lama terkubur suatu waktu dahulu akibat tangkapan yang telah dibuat terhadap pengasasnya, Artem Vaulin.

Tahun 2016 ini memang menunjukkan zaman gelap bagi para peminat P2P/torrent apabila banyak laman-laman torrent yang ditutup akibat serbuan oleh pihak berkuasa dan atas sebab-sebab yang tidak dapat diketahui.

Walaupun terdapat laman-laman alternatif, namun impak KickassTorrents (KAT) terhadap pengguna tegar sememangnya meninggalkan kesan mendalam.

Ramai yang tidak dapat 'move on', dan atas sebab itulah, kini KickassTorrents dihidupkan semula sebagai Katcr.co (KATcr). Ianya kelihatan amat serupa dan identikal kepada laman asal, dan ia telah diberi nafas baru dengan data lama oleh para staf KAT.

Pun begitu, mungkin disebabkan 'penjelmaan semula' ini masih terlalu baru, maka hasil carian yang diberikan juga adalah tidak memuaskan. Lihat saja gambar di bawah.


Apapun, ini adalah dapat difahami memandangkan legasi KAT sudah terlalu lama dan sudah tentunya kelahiran semulanya juga perlukan sedikit masa lagi untuk kita dapat lihat sebuah laman yang lebih baik.

Anda boleh lihat laman tersebut di sini: Kickass Torrents Community
Powered by Blogger.